WALK ME HOME 帶我回家

(含CANDICE亂亂翻中意)

 

 

Tonight it's just the two of us  今晚就只有我們兩個

So forget the world for a while 所以忘了世界一會吧

Open your heart and open your eyes打開你的心讓我進去

I'm right here in front of you  打開你的眼睛我就在你眼前了

And you look so pretty in your dress 你穿得很漂亮

Though I know I look like a mess 雖然我知道我穿得一團亂

I'll do my best to win your heart 但是我會盡我最大的力量去得到你的心

So can I walk you home tonight? 所以我可以帶你回家嗎?

Please tell me how you feel 拜託告訴我你的心意

Cause deep inside I know it's real 因為這是我最深沉的真心

I promise I will forever be yours 我答應你 我永遠都是你的

Darling open up to me let me walk you home 親愛的 請讓我陪你回家

Before its morning before the sunrise 在日出之前

Before I go back to reality  在我回到現實生活之前

And you go back to your life 然後你回到你的世界

Tell me that you feel the same with you 請告訴我你的感覺是否跟我一樣

Please tell me how you feel 請你告訴我

Cause deep inside I know it's real 因為我知道一切都是真的

I promise I will forever be yours 我發誓我將永遠都是你的

Darling open up to me let me walk you home 親愛的就讓我陪你回家吧

Even if you'll never be mine I'm in love with you tonight...

假若你將永遠不會是我的

我也會在今晚真切的愛你

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯
    全站熱搜

    肯肯小姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()